Releaseconcert “Ghetto Child” van Jahsenye in Nederland

PERSBERICHT

LEGACY ENTERTAINMENT EN MIRA PROMOTIONS PRESENTEREN op 30 juni 2012:
‘Ghetto Child’

Het debuutalbum van

Suriname’s #1 Reggae artiest ‘JAHSENYE’

Legacy Entertainment & Mira Promotions nodigen u uit voor het releaseconcert van Suriname’s meest belovende reggae artiest van het moment, JAHSENYE. Het gaat hierbij ook om een  kennismaking met de sprankelende nummers van zijn debuutalbum ‘Ghetto Child’, ongetwijfeld een ‘must have CD’.

Afkomstig uit Paramaribo timmert Jahsenye al jaren hard aan de weg en is nu klaar voor de release van zijn langverwachte eerste album in Nederland. Met zijn inspirerende teksten en unieke stemgeluid wil Jahsenye niet alleen het Surinaams publiek veroveren, maar wil hij de hele wereld laten delen in zijn grote passie.

Voor het album ‘Ghetto Child’ liet Jahsenye zich inspireren door zijn omgeving en het leven van alledag, waarbij het overwinnen van tegenslagen en vertrouwen in God een belangrijke plek hebben. Met de positieve vibe van dit volledig Engelstalig album wil Jahsenye als Surinaamse artiest een nieuwe trend zetten.

Naast de hitsongs ‘A So We A Do It’ en ‘Come Over’ zal Jahsenye alle nummers van het album op verrassende wijze live ten gehore brengen op deze avond. Voor de instrumentale begeleiding is de bekende reggae band The Family Tree benaderd om het plaatje compleet te maken.

Daarnaast zullen er gastoptredens verzorgd worden door Hurricane, Rashanto, Nosjeman & the Nature Sound Family, de all-female-band LadiesJam en de uprising zangeres Milaisa (SU). Het geheel wordt geleid door niemand minder dan de energieke MC Olu “The Young One” uit Suriname.

Op deze avond wordt u tevens in de gelegenheid gesteld om Jahsenye persoonlijk te ontmoeten. Ook kunt u in het bezit komen van één van de exclusieve Limited Edition exemplaren van het album ‘Ghetto Child’ die alleen verkrijgbaar zullen zijn op deze avond.

“I GOT MY EYES ON YOU, SO JUST COME OVER”

Datum            : Zaterdag 30 juni 2012

Tijd                 : 20.30 uur inloop. Showtime: 21.00 – 23.30 uur