Doe mee aan de grootste Gospel workshop en treed op met Elvis E. tijdens het BimRay Festival

Gospel voor iedereen

Bimray Festival
Het BimRay Festival is hét zomerse gospelfestival in Amsterdam. BimRay Festival is een openlucht festival waar alle stijlen van gospelmuziek elkaar ontmoeten: van negrospiritual tot aan salsa-gospel en van crossovers met soul en R&B tot aan hiphop.

Maar er is meer: BimRay is ook een festival waar je kan genieten van beeldende kunst, talentvolle jonge singer-songwriters en dansers, fashion en natuurlijk lekker eten en drinken. In de geest van de gospelmuziek is het BimRay Festival er helemaal voor en van jou. Er zijn workshops waar je aan kan meedoen, je mag er je moves and skills tonen en je kan meedebaten. Voor de podiumbeesten onder ons, is er het programmaonderdeel Gospel voor Iedereen met gospelvirtuoos Elvis E., waar je zelf gaat zingen in een honderdkoppig koor.

Sylvana Simons en Jeffrey Spalburg presenteren het festival waar o.a. Elvis E., Gospel Boulevard, Adlicious en Jane Sarah te horen en te zien zijn.
BimRay Festival is op zaterdag 20 september 2014 van 12.00 – 22.30 uur op het nieuwe plein Hoekenrode naast Station Bijlmer Arena, Amsterdam. www.bimray.nl

Steun Gospel voor Iedereen zangworkshop
Gospel voor Iedereen zangworkshop is een vierdaagse workshop voor iedereen die zich wil ontwikkelen op het gebied van de gospelzang, maar bovenal zelf gospel wil zingen. Niet minder dan de beste gospelperformer van Nederland, Elvis E., gaat in aanloop naar het festival de deelnemers de kneepjes van het gospelzingen leren.
Aan het eind van de workshop treden de deelnemers op in een honderdkoppig koor, Elvis E. himself, een grote live band en zes swingende professionele zangers op tijdens het concert op BimRay Festival.
Workshop data: 13, 14, 19, 20 september; je kan tot en met 19 september instromen.  Op 20 september houden we nog een Generale Repetitie.

Steun ons, want dan kunnen wij iedereen die van gospelzingen houdt, de kans bieden om zijn of haar stem te ontwikkelen onder begeleiding van nationale gospelprofessionals.
Met jouw bijdrage zorgen wij niet alleen voor de workshop en het optreden maar ook dat het studiemateriaal van de workshop digitaal toegankelijk blijft voor alle  deelnemers.
Met jouw bijdrage aan Gospel voor Iedereen doe je trouwens zelf automatisch mee aan de workshop en ben jíj degene die straks op dat podium staat. Alleen doneren kan natuurlijk ook.

Tegenprestatie
Je kan al een bijdrage leveren vanaf € 10,00. Bij een donatie vanaf € 25,00 is je deelname aan de workshop verzekerd. Mocht je meer willen geven, belonen we je met bijvoorbeeld de opname van het concert of een privé zangles en de hele gulle gever verblijden we met een huiskamerconcert van Elvis E.

STEUN ONS en misschien zien we je tijdens de workshop of op het BimRay Festival.