Hete Zomer Voorspeld Voor Reggae Fans in Nederland

Almere 10 juli 2012 – “Sun is shining, weather is sweet. Make you want to move your dancing feet. En juist dit laaste gaat helemaal goed komen deze zomer voor reggae-liefhebbers in Nederland!

Niemand minder dan reggae artiest Harry Mo (uit de Virgin Islands) brengt van 15 juli tot 5 augustus opnieuw een bezoek aan Nederland en evenals vorig jaar zal hij ook nu weer vurige optredens verzorgen waar we het allemaal warm van krijgen. Ook is Harry Mo’s inmiddels 3de album ‘On my way’ uit en een must have als je van roots-reggae music en sterke consious lyrics houdt.

Dus ook al laat het weer het afweten, hoe dan ook belooft het een hete zomer te worden voor alle Reggae-fans!

Check agenda en flyer voor data optredens en interviews.
AGENDA:

Dinsdag 17 juli 2012:
live in de uitzending @ Radio Stanvaste met Robbie Roots

Vrijdag 20 juli 2012, vanaf 22.00 uur
Haarlem Reggae Movement feat. Harry Mo & the Family Tree
Exclusief acoustic session @ Storing in Haarlem http://www.facebook.com/events/241898429248942/

Live: Harry Mo & FAMILY TREE (akoestische sessie)
DJ’s: ROWSTONE, CRUSTY LOCKSNICE FOOD: CHICKENLESS KITCHENHarry Mo woont en werkt op St.Croix, één van de Virgin Islands. Hij speelt gitaar, keys en drums, hij componeert, zingt, is producer en geluidsman. Zo nu en dan duiken invloeden uit zijn geboorteland Dominica (the nature island)op, wat zijn reggae een extra flavour geeft. Vorig jaar kwam hij voor het eerst naar Europa en heeft de smaak zo te pakken gekregen dat hij dit jaar weer een tour doet. Vanavond doet een akoestische sessie met bandleden van de Family Tree.

Woensdag 25 juli, vanaf 18.00 uur:
live in de uitzending @ Lionface Radio en bij Worldareggae

Zaterdag 28 juli, 20.30 tot 23.30 uur:
Harry Mo live in Amsterdam with Ladiesjam
Voorprogramma:
Nosjeman & the Nature Sound Family,  Ladiesjam
host MC Olu ‘the young one’

Zondag 29 juli, 17.00 tot 19.00 uur:
live in de uitzending @ Empress Flavour (www.empressflavour.com)

Maandag 30 juli, 14.00 uur:
live in de uitzending @ Club Paradise FM bij Simone Spong