Overlijdensbericht Marlon Hoefdraad

Beste mensen,

Diep bedroefd en vol ongeloof moeten we het vreselijke nieuws meedelen dat onze dierbare collega Marlon Hoefdraad plotseling is overleden op 5 september 2014. Vanaf het eerste uur was Marlon als bestuurslid, docent, activiteitenbegeleider, projectcoordinator, jurylid, muziekpartner en in diverse andere rollen actief bij stichting VVFLEX.
Marlon stond bij alle medewerkers, vrijwilligers en stagiaires door de jaren heen, bekend als een vriendelijke, toegankelijke, kundige, respectabele, gezellige, goedlachse, behulpzame, begripvolle en vooral rustgevende collega.
De stabiele rotsblok in het team. VVFLEX zonder Marlon is als een auto zonder brandstof.
We zullen je verschrikkelijk missen lieve Marlon, rust in vrede.

Wij condoleren een ieder die Marlon heeft gekend, les of begeleiding van hem heeft gehad, met hem heeft samengewerkt of op een andere manier met hem in contact was, en wensen allen veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Als jullie vragen hebben, of willen praten, of willen langskomen, dan kunnen jullie altijd contact opnemen.
We zullen jullie ook op de hoogte houden over wanneer de begrafenis zal plaatsvinden.

Het team van VVFLEX

Enkele publicaties: