Open Dag VVFLEX in Voetnoot 2010

Stichting VVFlex viert verhuizing met open huis

Almere – Stichting VVFlex betrekt per 1 april haar officiële vestigingslocatie aan het Stadhuisplein 2, in gebouw ‘De Voetnoot’, in het hart van Almere Stad. De stichting zet zich in voor artistieke en creatieve talentontwikkeling, -groei en participatie van mensen. Om de betrekking van de nieuwe locatie te vieren wordt er op koopzondag 25 april een open huis gehouden. Iedereen is welkom om een kijkje te nemen en kennis te maken met VVFlex. Vanaf circa 14.00 uur zijn er interessante muzikale activiteiten en workshops. Deelname is, tijdens het open huis, geheel gratis.

De oprichters van VVFlex, Vanessa Veldhuis en Marlon Hoefdraad, zijn dolenthousiast over de nieuwe werkplek. Vanessa geeft aan: ‘Voorheen werkten we vanuit huis en dat maakt alles minder gemakkelijk. Nu hebben we een vaste werkplek op een goed bereikbare locatie met een fantastisch uitzicht over het plein! Marlon voegt toe: ‘Voor VVFlex is dit een grote stap naar verdere professionalisering en doorontwikkeling. Voor (toekomstig) talent betekent dit een laagdrempelige toegang voor een breed publiek, meer ruimte en een ideale coachingsplek. Daarbij zijn we nu naaste buren met andere (creatieve) organisaties en kunstenaars in gebouw ‘De Voetnoot’. Samen met elkaar vormen we dé broedplaats voor kunst en cultuur. Hierdoor wordt samenwerking met andere stichtingen sneller en makkelijker.

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met de oprichters:

Vanessa Veldhuis           –  Mobiel: 06 28 541 310 / E-mail: vanessa@vvflex.nl

Marlon Hoefdraad          –  Mobiel: 06 20 205 366 / E-mail: marlon@vvflex.nl